Thread: Pole Positions
View Single Post
Old 01-05-2002, 10:59
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Wat Mario bedoelt volgens mij is het volgende :

In 1994 verongelukt Senna. Stel even dat hij niet verongelukt.
Er is geen discussie over dat Senna stukken beter is dan Hill. Hill heeft het Schumacher in 1994 en 1995 aardig moeilijk gemaakt. Zo moeilijk zelfs dat de titel op het einde van het seizoen pas beslist wordt. Tel daar bij op dat Senna dus veel beter was dan Hill, in dezelfde wagen, en je komt tot wereldtitels voor Senna in 1994 en 1995. Dat zijn er 2 minder voor Schumacher en 2 meer voor Senna. En dan wil ik nog niet eens praten over de Williams-titels van 1996 en 1997. Maar het zou niet denkbeeldig geweest zijn dat Senna er in 1997 7 gehad zou hebben.

Ik zet de dream-mode af en kom terug op aarde. het is niet zo en de waarheid is heel anders. Maar wat blijft is dat Schumacher
1) een persoon is die ik niet moet en nooit zal mogen, in die mate zelfs dat mijn passie voor Ferrari voor 90% weggeëbd is door zijn loutere aanwezigheid
2) de beste piloot is van het moment waarbij ik vurig hoop dat JPM een einde gaat maken aan zijn hegemonie
3) zijn titels van de laatste jaren behaalt zonder echte tegenstand wat niet zijn schuld is maar die toch niets voorstellen tegenover de fel bevochten titels van Senna die een Prost tegenover zich had die net zoals Schumacher een uitstekend piloot was die ik ook niet moest, maar die er wel voor zorgde dat er een spannend verloop van het seizoen te beleven viel.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote