Hoe goed het ook gaat met mijn andere modellen, des te slechter loopt het met deze... Pffff, ik begin er echt zeker van te worden dat dit een behekst model is !!!
Vorige week had ik weer wat moed om eraan verder te doen. Eerst de wagen netjes afplakken en dan het rood spuiten. Eerste nevellaag trok op niet veel. Had ik de wagen onvoldoende ontvet? Kreeg ik reactie met de onderliggende laag? Zou niet mogen want Duplicolor op Duplicolor. Had ik de bus niet hard en lang genoeg geschud?? Toch even doorzetten en laten drogen. Een tweede laag volgde na 12 uur. Ik nam een andere bus rood omdat dat kleur beter ging passen. LAP !! De verf begon te reageren... Aaaaaahhhh... Gelukkig was het alleen op enkele kleine plekjes en... Grrrr ook op de motorkap !! Dju toch...
Dan maar vanmorgen alle tape verwijderd. Nergens had ik slecht afgeplakt dus het kon niet beter. Oei, dan toch een beetje spray op de voorste spoiler. En krak, die kwam er ook nog eens af... Nu ja, niet erg want die moet effe wat nieuwe grijze lak krijgen...
Anyway... De moed gaat weer richting de schoenen. Ik heb de mislukte paintjob al wat bijgeschuurd. Met deze temperaturen kan ik evenwel toch niet spuiten. Ik denk er sterk aan om gewoon een nieuwe kit te kopen en die kas te gebruiken. Deze mislukte zou ik dan weer eens strippen en gewoon in het wit zetten. De wagen kan dan dienen als ouvreur in de ADAC Deutschland Rally... Ik zal er eens over nadenken...
.....................