Thread: Dakar 2008
View Single Post
Old 04-01-2008, 19:16
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by JBR View Post
Het ergste vind ik dan nog de commentaren van de bezoekers op de site hln.be op het bericht dat de Dakar niet door gaat…. Hebben deze mensen dan echt het brein van een bejaarde eekhoorn? Zielig.
Niet te vaak die reacties lezen aub. Op de site van HLN is het blijkbaar een sport om steeds negatief en vooral belachelijk op een bovenstaand artikel te reageren. Indien je er een normaal antwoord zet of je reageert op één van die losers, dan wordt je bericht niet eens geplaatst. Ik heb nu al driemaal een reactie gegeven en nooit kwam het op de site terecht. De eerste maal ging het over voetbal, de andere tweemaal verdedigde ik mijn eigen beroep (leerkracht).

Mensen aanvallen mag, u verdedigen is een ander paar mouwen...

Anyway... Het is triestig dat onze westerse wereld steeds vaker moet inbinden voor die Moslimventjes. Vooral omdat het dan nog een minderheid is, want ik weet heel goed dat veel Moslims ook niet akkoord gaan met die manier van werken. Alleen moeten ze zwijgen of zijn ze ook richting Allah...
Reply With Quote