View Single Post
Old 05-01-2008, 00:57
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Nou moe, als ze de dreiging in de States deftiger hadden au serieux genomen en bepaalde rapporten eerder hun bestemming hadden bereikt, waren er misschien geen 4.000+ (exacte cijfer herinner ik me niet) doden geweest in die 2 torens in NY. Ga het maar eens vragen aan de nabestaanden van deze slachtoffers, wat zij ervan vinden.

Dus als je info hebt dat er een aanslag beraamt wordt, dan ga je lekker toch, de dood tegemoet, of wat? Vanuit je luie zetel is het makkelijk kabaal maken natuurlijk. Eens kijken of jij zou gaan, als het echt zou moeten - rekening houdend met het feit dat er mensen zijn, wiens beroep het is, die je er ernstig voor waarschuwen...?

Als ze storm met orkaankracht geven, ga je ook niet met een sportvliegtuigje die ene reeds lang geplande trip naar het zuiden van Frankrijk maken. Tenzij je stijfkoppig bent en zegt: "die van het weer kennen er de ballen van, ik ga". Zitten wij enkele dagen later aan de koffietafel: "'t was n'en toffe, maar een stijfkop, niet te geloven."

Ik ben het dan ook helemaal niet met je eens. Als je weet dat het kan gaan stormen, dan blijf je gewoon thuis, hoe jammer dat ook is. Enneuh, wees maar gerust, sedert 2001 is het einde al lang niet meer te vinden.

Last edited by Guido; 05-01-2008 at 00:59.
Reply With Quote