View Single Post
Old 09-01-2008, 00:20
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by camso belgium View Post
Er is hier afgedwaald van een autosport forum naar een niveau, de lezersbrieven en het forum van Het Laatste Nieuws waardig, en zie zoals bromvliegen niet weg te slaan zijn van de uitwerpselen (ik druk het beleefd uit) zo komen ook hier de wereldverbeteraars, Oxfam aanbidders, 11.11.11 fanaten en andere NGO's welke tot 20% van hun inkomsten achterhouden om hun werkingskosten (???) te betalen, aangerukt om hun gal te spuien op alles wat maar iets met de USA te maken heeft.
Zei de man die even zijn koppie uit het zand trok, om nog eens hard te brullen. "Give tha man a beer"

Aangezien ik noch een wereldverbeteraar, noch een Oxfam aanbidder, noch een 11.11.11 fanaat ben en zeker niet voor een NGO werk, zie ik ook niet in, in welke mate ik mijn gal over de VS zou gekieperd hebben. Dat doe ik overigens nooit, want ik heb dat ding verrekte nog nodig. Been there and seen it, that's all.

Ik mijn mening, jij de jouwe en iedereen de zijne. Gelukkig behoor ik niet tot de soort die aan de hand van wat lijntjes tekst, mensen in een kotteke duwt.

Reply With Quote