Quote:
Originally Posted by Mark
Quote:
Felle kritiek NASCAR-coureur Robby Gordon op afgelasten Dakar
Gordon: “Laat ik het in perspectief plaatsen. In een stad als Los Angeles worden er per dag gemiddeld elf mensen neergestoken, neergeslagen, beroofd of vermoord. Hoe erg het ook is, maar vanuit een pick-up hebben enkele pubers op 24 december in Mauritanië met een AK47 geweer mensen vermoord. Ik vind dit erg voor die families, maar het afgelasten van Dakar gaat er bij niet helemaal in, zeker omdat het nou niet bepaald om een bombardement ging. Ook was er geen sprake van een erg grote actie.”
|
 Eindelijk nog eens een coureur met een mening!
|
Robby Gordon is een wakko! Ik heb nieuwjaar gevierd op het grootste plein van Lissabon (met optredens, muziek en vuurwerk), niet ver van ons stond Gordon (in z'n Monster Energy team kleding!) ook nieuwjaar te vieren.
Ik moet zeggen dat ik nooit had gedacht dat ik een Dakar (top)piloot zoveel alcohol zou zien drinken enkele dagen voor de start van de Dakar! Als hij wat veel Super Bock (de Portugeese Stella

) binnen had en z'n omgeving was niet naar z'n zin, dan had je het wel gehoord... Hij was blijkbaar nog vergeten tegaan ontstressen voor hij naar Europa vloog...