View Single Post
Old 09-01-2008, 20:36
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Quote:
Originally Posted by camso belgium View Post
U voelt zich ten onrechte aangesproken, maar U had ik niet in mijn USA-made vizier.
Nee, maar mij wel. Hoeveel Hummers je hebt gekocht interesseert mij niet, en aan welke prijs ook niet. Dat heeft niks met het onderwerp te maken. Mensen catalogeren als geitenwollensokken-hippies omdat ze een mening hebben getuigt ook niet van een eigen gezonde mening. En dat heeft ook al niks met het onderwerp te maken. Jullie catalogeren ons als VTM- en VRT-sloeries. Op welke grond eigenlijk? Omdat wij niet in het vliegtuig kruipen om naar de koers te gaan kijken in de States? Awel merci.
Dat ze ginder bevoordeeld zijn op bepaalde vlakken, is goed voor hun. Bij ons hebben we ook voordelen ten opzichte van hun. Maar moet ge daarom soms blind zijn voor de nadelen? Dąt is wat ze naļviteit noemen. En het is een discussie die niks met het topic te maken heeft. Als ge ginder graag naar de koers gaat omdat het daar beter is om naar de koers te gaan, wel ga dan. Wie ben ik om er niet mee akkoord te gaan of om u proberen tegen te houden? Dat houdt toch geen steek?

Ik schets alleen de toestand van het moment. En die toestand van het moment heeft er toe geleid dat een aantal mensen hunne drol hebben terug ingetrokken, et voilą: geen Dakar. Dat is toch geen redenering op raketteningenieur-niveau?

Ik had ook het liefst gezien dat de Dakar gewoon was doorgegaan, maar langs de andere kant kan ik wel begrijpen dat ze werd afgelast.
Dat is toch niet moeilijk te begrijpen?