Na de rallyscene waar de racescene... Ik heb hier evenwel geen verstand van, dus volg ik je helemaal via de referenties en dergelijke die je toont. Opnieuw bewijs je dat je eerst en vooral goed moet gaan kijken voor je in actie schiet. Bezin eer je begint... Een leerstap die ik echt wel nodig heb want soms vlieg ik er te enthousiast in.
Het keuzeprobleem ken ik ondertussen ook al. Soms helpt het om iemand anders een keuze voor je te laten maken. Maar dan kun je onverwachte kitjes uitkomen (zie de Mini van zoontje Robbe)
Zoals Guido al aanhaalde, is het inderdaad niet nodig om steeds weer de dure updatesetjes aan te schaffen. Eer bestaat heel wat keuken- en ander materiaal die kan dienen. Je moet er gewoon voor open staan en de verbeelding voor hebben: wat kan ik gebruiken...
Ondanks dat ik eigenlijk amper interesse heb voor racewagens als deze ga ik toch meevolgen, al is het maar om ideeën op te doen !! Succes verder !!
|