View Single Post
Old 16-01-2008, 12:42
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Die 1ste links is ook volgens mij gewoon pech maar als er geen excuses of een woordje af kan op z'n amicale races, dan is het erg gesteld.
Beter dit vlug effe uit praten en dan is het done deal.

In de Villeneuve zat je inderdaad bijna in filip z'n mooi Clio III poepje.
Op z'n blog kan je lezen, ...
Quote:
Op sommige plaatsen lag het nog nat naast de ideale rijlijn dus toch zeer goed opletten. Toen ik een snellere jongen (de BMW 6 van Wouter Heytens die ook spinde bij de start) mij wou dubbelen, en in mijn zijspiegel naast mij kwam, dacht hij niet op het nat voorbij te steken terwijl ik dacht iets vroeger te remmen om hem alle ruimte te geven, maar doordat ik vroeger begon te remmen, beleefde hij de schrik van zijn leven, en zat bijna in mijn achterbumper. Plots dook in mijn binnenspiegel een BMW 6 op, heen en weer gaande met veel bandenrook er achter, toch maar gas gegeven zodat we gelukkig niet tegen elkaar zaten.
Je controle was wel prachtig te noemen. Voor het zelfde geld was het een tik en schade voor beide.
Tijdens het filmpje net vooor je de actie deed dacht ik, ja hij zal er voorbij gaan maar je bleef er achter tot hij remde en net dan ging je opzij. Ik dacht al, wow, das risky en jep, daar ging de achterkant.
Toch zeer mooie controle.

Heb al veel filmpjes van je gezien (ook die BMW op zandvoort zonder spiegels ) en ik blijf het leuk vinden.

Reply With Quote