View Single Post
  #50  
Old 16-01-2008, 23:18
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Brol. Humbug. Vodden. Rotzooi. Uitstoot. Nest. Dat denk ik er van. Ik ben het beu. Ik stop met bouwen zolang ik geen tweede deftige filter op mijn airbrush heb staan. Het was wéér raak. Deze keer heb ik ongelooflijk chance gehad want het begon vocht te spetteren net toen ik begon mijn pistool schoon te spuiten. Ei zo na had ik dus weer prijs ...
Ràzend ben ik.

Temeer omdat het wegwerken van de belletjes ook niet goed gegaan is. Ik heb ze weggeschuurd, maar blijkbaar zaten ze zo diep in de lak dat de grijze onderlaag eventjes werd geraakt. Dus moest ik die efkes bijspuiten.
Geen probleem toch? Nee, dat niet nee.
Dat ging allemaal perfect, maar toen de tweede laag vernis werd gespoten zat ik opeens met kleurverschil ...

Komt er nog bij dat ik een naald naar de haaien heb geholpen. Ik had de naald van mijn Badger 100 eerder deze week laten vallen. Dat is mijn schuld, dat weet ik. Die is dus geplooid en onbruikbaar. Ik pak dus mijn Badger 155 Anthem, en ik spuit daar dus mee met bovenstaand resultaat. En dan nog dat gehannes met dat metalen potje dat je onderaan de spuit moet hangen en dat dan altijd in de weg zit... Na het kuisen van het pistool wil ik de naald opnieuw in het pistool steken, maar dat onding van een triggersysteem was ietwat uit positie geschoven, dus botst de naald daar tegen natuurlijk. Gevolg: punt staat scheef en goed om weg te gooien. Geweldig, dank u Badger.

Ik ga alles opzij zetten, ik ga een dikke BlackStone Single Malt drinken, en dan nog ene. Vrijdag breng ik de 2CV mee, en dan ziet ge zelf maar.
In ieder geval: ik ga ASAP mijn gerief bestellen: Harder en Steenbeck pistool mét extra filter op de fitting, en de nodige nozzles en naalden.
Gedaan met klooien met die sodemieters van een amerikaanse klokkezooi, die Badgers.


Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC04864.JPG
Views:	936
Size:	64.9 KB
ID:	8931   Click image for larger version

Name:	DSC04865.JPG
Views:	830
Size:	66.5 KB
ID:	8932  
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote