weer een kleine update ,
Zoals voorgeen gezegd heb ik de bladveren wat bewerkt. Het is niet super , maar zowiezo beter dan volledig zwart. de veren zelf zijn in het mat zwart geschilderd en bewerkt met wat poeder(die ik nog liggen had van toen ik huisjes maakte voor treintjes

) en de ringen zijn in het alu geschilderd. al bij al valt het nog mee vind ik...
Het interieur is ook al aan begonnen. Aangezien ,er op het plan, alles in het zwart moet(nogal saai) heb ik wat geexperimenteerd en wat afwerkingen gedaan in 'hout'kleur. zo is het dashboard voorzien van een fijn streepje , de bol op de versnelling , richtingsaanwijzer , stuur en rond de versnelling komt ook nog een streepje.
Een vooraanzichtje ,
Onderaanzicht , de uitlaten worden hier wel nog geweatherd. De rest is genoeg vind ik .
De body heeft zijn 1ste laklaag gekregen en het ziet er redelijk uit.(foto volgt)
Nu zit ik met een probleempje... de zetels zijn in hetzelfde matgrijs als de middenconsole en er moeten decals op komen. Vernis ik de zetels beter eerst glanzend , de decals erop en dan matte vernis? En de middenconsole is met het penseel geschilderd , als ik deze vernis(mat) ,heeft dit dan een beter effect?
Tnx en