View Single Post
Old 18-01-2008, 00:27
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Wat een mooie update alweer. Ondanks de decal perikelen, ziet alles er toch vrij overtijgend uit. Het gebeurd wel vaker bij aftermarkte decals dat ze niet helemaal overeenstemmen met de realiteit. Ook de 307WRC in Thiry Condroz versie heeft op bepaalde plaatsen last van de fenomeen. Het grote probleem is natuurlijk dat je daar pas achter komt van zodra dat je "al vertrokken" bent en er dus nagenoeg geen weg meer terug is. Het komt er dan op aan om tijdens het decal proces een zo mogelijk compromis te vinden dat er overtuigend uitziet. En daar ben je zeker in geslaagd.

Wellicht dat rode Daco setting te straf was voor de S27's..?

Quote:
Originally Posted by Gulfie View Post
Een speciale decalset voor het model, en toch ontbreekt er 1 (in mijn geval 2) decals. Hoe kan zoiets?
Hoe zoiets kan? Ik mijn gedacht is het dat S27 (het duistere kantje van een bedrijf met een reputatie?) nogal eens durft te copieëren van andere (Tamiya, Renaissance enz.) Om echter niet gepakt te kunnen worden - vermoed ik - moeten ze dus wel wat wijzigen. De beste manier is om hier en daar een prulle decalleke er van tussen te laten, waardoor ze niet dezelfde decals uitbrengen als de andere. Bewijzen? Zijn er niet, maar het heeft er heel veel weg van... ?
Reply With Quote