Ik ben in het begin van de week begonnen aan het bouwen van het interieur en het afwerken van de ophangingen , uitlaten en de verweringen (de blauwe verwering is wel niet zo fel als op de foto blijkt...).Nu alles afgewerkt is kan ik mij ten volle concentreren op het afwerken van de body.
De body heeft al 2 laklagen achter de rug en ik heb ook al de decals op zijn plaats gezet. Bij het dry-fitten van de body op het afgewerkte onderstel, komen er wel wat problemen bij kijken

, zo past hij niet goed erop en ben ik genoodzaakt om te 'wringen' !
Voor de ramen gan ik BMF chrome gebruiken(ik moet er wel nog om gaan) , en de wielen zijn ook nog niet geleverd. Deze komen vanuit Italie en ik vermoed dat dit toch wel een week of 3 zal duren eer ik ze zou thuis krijgen...
Het interieur :
De stoelen hebben 'german grijs' gekregen en daarna heb ik ze glanzend vernist om de decals beter te kunnen plaatsen. eens de decals op hun plaats zaten met set en sol , heb ik er nog een laagje glanzend vernis overgedaan om de decals te beschermen. Als alles droog was heb ik de zetels voorzien van een matte vernis.
Nu een paar foto's voor de stand van zaken :
De onderkant dan :
Zo , dat was het dan voor deze update , tot de volgende .