View Single Post
Old 07-02-2008, 23:07
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Ik heb er geen medelijden mee. Het zijn (helaas) toch de azijnpissers die gelijk hebben gekregen...

Column van fotograaf Frits van Eldik:
Quote:
Terwijl Kimi in Bahrain 2 seconden sneller in de rondte rijdt dan de pole tijd van vorig jaar, meldt De Telegraaf dat Michiel Mol uit Spyker Cars is gestapt met een mega verlies. Dat is heel erg jammer want de plannen die hij had klonken heel mooi. Men was bij het ontvouwen van zijn plannen kritisch en negatief. Achteraf bleek dat men realistisch was. Blijft jammer dat er zoveel geld verloren is gegaan waar ik wel een betere bestemming voor had gehad in autosportland. Maar ja, ik ben slechts een fotograaf…

Als ik er tijd voor heb ga ik een mooi boek schrijven en het seizoen 2007 krijgt daarin een prominente rol, met name de uitvinding van het wiel. De complete onkunde en het niet kennen van de ‘werking’ van een Formule 1 paddock hebben me verbaasd. En er loopt in Nederland genoeg kennis rond op welk vlak dan ook. Van techniek, tot marketing en communicatie. Op het hoogste niveau acteren is moeilijk zeker als je geen enkele ervaring hebt. Je moet dan hard werken en de juiste mensen hebben die je bijstaan en adviseren.

Grote stappen snel thuis ging niet op. Ik was met kleine stapjes begonnen. Voor de verkwisting die er nu heeft plaatsgevonden had ik 20 coureurs in het zadel geholpen en ook nog de sponsor tevreden kunnen stellen voor wat betreft aandacht men uitstraling. Je had er dus zeker een jaar of 15 plezier van kunnen hebben… Helaas, het moest in één jaar op…

...
Bron: http://fritsvaneldik.nl/webpost/?p=2662

Van die 28 miljoen had je inderdaad vele, vele jaren plezier kunnen hebben in een "minderwaardige" klasse als FIA GT of LMS....
Reply With Quote