@ Filip,
Kijk er naar uit om de volgende filmkes te zien.
Wat de trilling betreft, dit kan ook opgehoopt bandenrubber zijn welke zich vasthechten aan binnenkant van de velg, dit is echt zo'n fenomeen dat zich telkens voordoet tijdens een race en ver op het einde van de afvlag.
(dat zijn die kloppen die je soms hoort tegen de onderkant kas, dit zijn losgekomen stukken rubber)
Het kunnen ook de remblokken zijn welke oververhitten, om een schijf krom te krijgen moet er een veel te snelle afkoeling gebeuren, vb. in een grote plas water rijden terwijl deze gloeiend heet zijn.
De eerste race is altijd héél spannend. (de volgenden uiteraard ook

)
Je beleeft er duidelijk plezier aan en je zal zien dat je vorderingen gaat maken omdat je je fouten inziet en begrijpt...
Daarna mag je beginnen strategieen te ontdekken hoe je een even snelle of zelfs snellere deelnemer kan verschalken door er achter te blijven en z'n zwakke punten te ontdekken en hem daarop te grazen te nemen op het juiste moment.
Als ik eerlijk mag zijn na 12 jaar race leer ik nog bij en hoewel ik ouder word ga ik nog steeds ietskes sneller dan het jaar voordien. (dit ook door enkele fijnregelingen aan de ophanging te verrichten)
Sportieve groeten
Luc Vdc