T was idd nat in Groot Bijgaarden... .
We (Calamitas) mochten deze keer op de 7de plaats starten, wat al een pak beter is dan de 18de (zoals de vorige 2 keren). Mijn teamgenoot neemt de start die bijzonder heftig is. Overal spinnen karts en staan er achterstevoren ... . De reden hiervoor is heel simpel, 40% van het circuit ligt namelijk buiten, maar na een paar ronden lag praktisch heel het circuit nat. Vooral de eerste bochten als je terug binnen kwam, waren gewoon een ijspiste. Daar recht blijven was praktisch onmogelijk. Mijn teamgenoot slaagde er toch in en klom al vrij snel op naar de 4de plaats. Hij is heel de tijd dan op die plaats blijven hangen, maar was wel aant naderen op de 3de. Halfweg course de wissel en ik mocht overnemen. Ik was van plan de eerste ronden heel rustig te rijden, want ik had al enorm spins gezien. Eerste twee ronden kom ik nog heelhuids door, maar daarna de eerste keer de banden in. Onmiddellijk een heleboel man die mij inhalen. 2 ronden later weeral hetzelfde. Heb zo in totaal 4 keer de banden van dichtbij gezien en ben zeker nog zoveel keren achterstevoren gegaan

(ik denk dat het record spinnen in de race op mijn naam staat

). Gevolg is dat we van de 4de plaats naar de 9de zijn gezakt. Het was wel eens een leuke ervaring, maar ik denk dat ik toch nog eens moet gaan oefenen in de regen

.
SPEESMAN