Quote:
Originally Posted by Sennake
Wat nu nog ontbreekt is het dashbord, dat ook de nodige aanpassingen moet ondergaan. Het is te kort en er ontbreekt een stukje aan. Verder heb ik alle lampjes en schakelaars weggesneden en er een gaatje geboord, zodat ik eens deftig kan tekeer gaan met mish-mash onderdelen die het dashbord moeten gaan opsmukken.
|
Ik heb me dus eens naar hartelust kunnen uitleven op het dashbord met mish-mash onderdelen, iets wat ik geweldig plezant vind.
Ik had beter foto's genomen van het afgewerkte dashbord vooraleer ik het aan de body vastkleefde, maar ik heb er te laat aan gedacht. Dus moet ik me behelpen met enkele foto's uit verschillende hoeken, van de cockpit.
Het stuur werd ontdaan van zijn "ballast", ttz ik heb een groot deel van het cilindervormige deel achteraan het stuur weggesneden, en de stuurstang heb ik helemaal weggegooid. Hiervoor kwam een metalen stuurstang in de plaats die op haar plaats gehouden wordt door middels een centrale moer. Ik heb ook het onderdeel gescratcht dat eigenlijk aan het dashbord vastzit en waardoor de stuurstang loopt. Ook de bediening van de pinkers hangt hieraan vast. Aangezien mijn dashbord aan de body vastzit en het stuur in principe aan het chassis vastzit, zal ik dit onderdeel aan het stuur moeten bevestigen en kan ik het pas na het samenbouwen van chassis en body aan het dashbord vastmaken. Ofwel moet ik de bevestiging van het stuur aan het chassis laten vallen en alles aan het dashbord vastmaken. Daar moet ik nog eens over nadenken.