View Single Post
Old 03-03-2008, 00:36
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Zondagavond, dus weer tijd om na een weekendje op te lijsten hoe het met de werkzaamheden staat.
De rolkooi werd aangepakt. De stootkussentjes werden aangebracht. Het materiaal dat ik daarvoor heb gebruikt is isolatemateriaal van gewoon electriciteitssnoer van 4mm˛. Je snijdt dat open en je hoeft het maar over de buis te schuiven. Klaar! Voor de eerlijkheid er nog bij zeggen dat ik wat extra isolatiemateriaal heb weggesneden om niet heel de ronding van de buis te bedekken. Dat is wat meer conform de realteit.
Eens het materiaal grijs geschilderd is ziet het er allemaal nog vrij deftig uit:

Verder werd het stuurwiel bekleed met RangerInk en aangebracht. Tussen de stuurkolom en het stuurwiel zelf heb ik nog een verlengstuk aangebracht. Dat is in feite een gewone vijs uit de mish-mash-zak, maar het benadert wel aardig de 1:1.

Ook heb ik een schakeling gescratched. Die komt onder het dashboard aan de rechterkant. Er vertrekken enkele kabels uit naar het motorcompartiment, maar die zijn minder bealngrijk voor ons, vermits amper zichtbaar. Interessanter zijn de 2 kabels die aan de binnenkant van het interieur blijven. Die zijn wel zichtbaar in het afgebouwde model, en daarom zitten ze nu ingebouwd. k zal ze nog een washje moeten geven om de helle kleur een beetje te breken. Achteraan links komt nog zo een schakeling met enkele kabels die naar de voorkant vertrekken.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC05191.JPG
Views:	455
Size:	105.8 KB
ID:	9478   Click image for larger version

Name:	DSC05188.JPG
Views:	488
Size:	139.8 KB
ID:	9479   Click image for larger version

Name:	DSC05189.JPG
Views:	444