View Single Post
Old 06-03-2008, 11:28
sibo sibo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by JDPorsche View Post
Inderdaad, was een serieuze zware crash.

Nu ik moet zeggen, ik heb ook wel wat tegenslag gehad... na teveel lawaai op 24 februari had ik een andere uitlaat gemonteerd die nu wel voldoet, nu was het enige probleem op mijn wagen nog de remmen, 't is te zeggen de remdrukverdeling voor en achter. Na enkele ronden had ik een redelijk goede afstelling gevonden van de remdruk, nog niet goed genoeg, maar het kon dienen... Dan ongeveer 40 min. zeer vlot gereden zonder noemenswaardige problemen tot ik terug voor de pitlane passeer en even moet remmen voor de eerste linkse, daar blokkeert mijn rechtse voorwiel met als resultaat dat de voorkant van de auto tegen de pitmuur kwam, en dus ook "game over".

Maar schade valt goed mee, gisteravond voorbumper en spatbord gedemonteerd, is geen andere schade te zien. Ander spatbord en nieuwe voorbumper liggen al klaar om te spuiten.
tja...het kan altijd een keer fout lopen natuurlijk,maar ik bouw toch altijd n marge in voor als er iets fout gaat(geeft geen garantie's natuurlijk)
ik heb natuurlijk nog niet zoveel ervaring(dit was mijn tweede trackday zelf achter t stuur )
Reply With Quote