View Single Post
  #26  
Old 11-03-2008, 18:44
Giovanni's Avatar
Giovanni Giovanni is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: St.-Niklaas
Posts: 352
Quote:
Originally Posted by Bruno Vermeeren View Post
Voila, LICENTIE aangevraagd in OOSTENRIJK!
Ik volg deze tread al een tijdje geamuseerd, in de hoop dat er eens iemand een reglement zou lezen.
Je kan/mag namelijk geen DSMEC rijden met een nationale licentie.
Wat je wel kan is een daglicentie aanvragen met je nationale licentie.
Het was dus vrij zinloos om een buitenlandse licentie aan te vragen, je gaat nog steeds een VAS licentie moeten aanvragen.
Quote:
Originally Posted by DSMEC Sportief reglement 2008
ART. 3: LICENTIES
De Dunlop Endurance Cup 2008 staat open voor elke piloot in het bezit van een regionale vergunning (VAS of ASAF) geldig voor deze discipline. Een piloot mag niet geschorst zijn door een autosportinstantie. Daarenboven moet elke piloot in het bezit zijn van een geldig omloopattest A uitgereikt door de VAS of ASAF.
De Dunlop Endurance Cup 2008 staat verder open voor VAS-dagtoelating.
Deze dagtoelating wordt enkel uitgereikt aan:
�� Piloten in het bezit van een geldige omloopvergunning, afgeleverd door RACB Sport;
�� Europese vergunninghouders van eenzelfde niveau als de Belgische vergunning, zonder toelating van hun ASN;
�� Andere buitenlandse vergunninghouders van eenzelfde niveau als de Belgische vergunning, met toelating van hun ASN en in akkoord met RACB Sport.
�� Piloten die geslaagd zijn in het omloopexamen VAS, ASAF of RACB en medisch geschikt bevonden zijn door een dokter vermeld op de lijsten van de door VAS, ASAF en RACB Sport erkende dokters, met een minimumleeftijd van 16 jaar.
Met je Oostenrijkse licentie kan je perfekt Belcar gaan rijden, daar wordt deze aanvaard.
Quote:
Originally Posted by BGTC Sportief reglement 2008
ART. 3: VERGUNNINGEN
3.1 Deelnemers
Elke deelnemer moet in het bezit zijn van een geldige deelnemersvergunning.
3.2 Piloten
Het Belgian GT Championship “MVD” 2008 staat open voor:
�� Houders van een internationale FIA A, B of C vergunning;
�� Houders van een Belgische B-Circuit vergunning;
�� Houders van een Belgische C-Circuit vergunning (met uitzondering voor GT3 wagens en voor de 24 Hours of Zolder);
�� Europese vergunninghouders van eenzelfde niveau, zonder toelating van hun ASN;
�� Andere buitenlandse vergunninghouders van eenzelfde niveau, met toelating van hun ASN en in akkoord met RACB Sport.
Een piloot mag niet geschorst zijn door een autosportinstantie.
Sorry dat ik je dit nieuws moet brengen.
Reply With Quote