View Single Post
Old 15-03-2008, 13:37
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
GP F1 2008: Australië: Melbourne

Verbazend dat hier nog niks staat over het eerste seizoen zonder Schumacher, het eerste seizoen zonder TC, het eerste seizoen zonder competitieve Alonso, het eerste seizoen zonder Spyker,...

Kwalificatie net bekeken (in lang vervlogen tijden stond ik 's nachts hier voor op)
En 't is weer lang geleden, maar hier zijn ze weer:

TOP:
-McLaren: Het te kloppen team, Ferrari hinkt nog wat achter. Hamilton nagenoeg foutloos, Kovailanen de perfecte, beleefde, ja-knikkende tweede viool.
-Kubica: En BMW tout court. Zonder die fout makkelijk de pole binnengepakt. Ik weet niet of BMW om P3 gaat vechten. Ik vermoed zelfs dat we op die manier een driestrijd krijgen.
-Vettel en Rosberg: puur Duits talent. Het racen zit in het arische bloed.
-Toyota: twee wagens in de top 10. Da's meteen beter dan heel seizoen 2007 tesamen. Glock is ondertussen wel naar achteren verwezen.
-Coulthard: opa Coulthard draait nog altijd lekker mee.
-Honda: duidelijk wat vooruitgang te merken, en da's in feite positief na al die zwartgalligheid. lelijke auto wel.
-Fisichella: brengt toch een klein vonkje snelheid mee, zonder Sutils draaier had hij best die tweede kwalificatie kunnen halen.

FLOP:
-Ferrari: kon geen vuist maken, Raikkonen met een defect én een diskwalificatie. Massa wat in de schaduw naar een zwakke P4.
-Renault: Piquet laat zich kloppen door een Super Aguri, Alonso buiten de top 10. pijnlijk. exit Alonso voor 2008.
-Bourdais: blijf uit de F1, fransoos. Ik moet die kerel niet. Kweetnie waarom. Laat zich bovendien kloppen door Vettel.

Zo, we zijn weer onderweg. Morgen het videorecordertje instellen en hopen dat ik een magistrale race opneem ! Ik verwacht leuke achterhoede duels als daar zijn Raikkonen vs Alonso, Heidfeld vs Massa, Kovailanen die achter Hamilton komt vast te zitten en niet voorbij mag...

't is weer begonnen !
-