View Single Post
Old 16-03-2008, 14:51
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
was volgens mij geen geval van druk, was eerder een 'wat doe ik hier gvd achter een barrichello + ik moet zorgen dat ik hier snel voorbij kovailanen ben anders zit ik hier ook voor de rest van de race vast.' gegokt, verloren op een domme manier.

Nogmaals aangaande Massa; in feite is dat bazeke toch wel flink krediet aan 't verliezen. Maar af en toe goed bezig, anders gewoon wat in de schaduw en occasioneel nog een flinke fout. Ik heb het dan nog niet over zijn Coulthard-maneuver, maar eerder over die eerste bocht. Je zou toch denken dat hij na jarenlange ervaring (sinds 2002 aanwezig in de F1!) wat kan opletten bij een start. Ligt hoogstwaarschijnlijk aan het wegvallen van de tractiecontrole, zoals Button vertelt op f1racing.net: '"Sommige mensen doen het zonder tractiecontrole beter dan anderen", vervolgde de Britse coureur. "De eerste bochten na de start zullen dan ook erg spannend worden dit seizoen. Maar ik denk dat we wel zullen wennen aan deze situatie."

Ik hoop dat Massa snel went, for Ferrari's sake. Maar met zo'n wanprestatie temperen de roden hun verwachtigen beter. 'k Wil blaaskaak Di Montezemolo zijn commentaar wel eens horen na vandaag.