Quote:
Originally Posted by FastFons
Surf eens naar www.compudoc.be, hulp aan huis voor een maximum bedrag van 88 euro ( en dan moeten ze al lang kloten, ik denk dat uw draadloos netwerkje voor 48 euro perfect zal werken  ) Krijgen ze het niet opgelost dan is het gratis.
|
169 euro voor een easy install router en nog eens 49 voor eenzelfde e modem en dan nog eens 48 euro voor een installatie omdat ik te dom ben?? Ik dacht het verdorie niet. Als ik het zo niet aan de praat kan krijgen is het mijn geld NIET waard en verkoop ik gans de rotzooi wel weer op ebay.
Computerbusiness is na drugs- en mensenhandel de grootste bandieterij die er bestaat.
Dat is uiteraard geen verwijt aan de Compudoc zijn adres, want het is net door gans de bandieterij dat zij kunnen/moeten bestaan. Enfin.
Quote:
Originally Posted by FastFons
PS: Volgens mij had je toch best een router/modem ineen gekocht van linksys ofzo. (voor groot bereik zet je trouwens best een repeater, een duurdere router gaat daarom niet veel verder zenden aangezien de zendsterkte een wettelijk maximum heeft) Die gecombineerde ethernet/usb modems van Belgacom dat is ongelooflijke rommel.
|
Duizend-en-één mensen en duizend-en-één meningen. Dat is een mening zoals een andere, mij werd iets anders aangeraden...