View Single Post
Old 24-03-2008, 22:30
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Deze avond gevuld met het opbouwen van het mondje. In vergelijking met Luigi is dit hier veeeeeel eevoudiger. Strip Weathers (ja zo heet the King eigenlijk) heeft een veel dunnere mond, lacht ook niet zo hartelijk als Luigi, kortom is veel strenger kwa uitzicht en veel professioneler en koeler... Dat maakt het dus net wat makkelijker. Plus het voordeel dat ik het milliputten al wat onder de knie heb.

Naast het boetseren van dat mondje heb ik ook met putty enkele zaken aangepast: alle spleetjes en kiertjes bij de indrukwekkende spoiler toegestopt, de lichten weggewerkt, de koelopeningen dichtgemaakt, ... Hiervan heb ik wel geen overzichtsfoto omdat het eerst moet uitharden. Na het schuren plaats ik dan wat plaatjes.

Hieronder enkele foto's van dat mondje, zeg maar mond. Het moet nog uitharden en vooral goed geschuurd worden. Iets wat ik onthouden heb van bij Luigi: goed schuren en nadien met putty helemaal glad maken. Uit ieder model leer je iets he... Als het weer mee zit, maak ik morgen wat buitenfoto's want nu is dat mondje toch niet zo super op foto... De macrostand vergroot ook wat details die je eigenlijk niet ziet, maar waar ik nog wel wat werk ga aan hebben als het uitgehard is.

Vragen en opmerkingen steeds welkom...

Grtzzz
Reply With Quote