View Single Post
Old 06-05-2002, 17:13
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Peter Baert
Als je niet wil dat deze DTM-thread "ontaardt" in een discussie tussen pitstop en autosport, dan moet je die "ontaarding" aan de wortel aanpakken en meteen de eerste opmerkingen weren.

Je reageert pas als ik een repliek heb geplaatst op opmerkingen aan het adres van pitstop.

En wat yariscup ook moge beweren, of hoe jij, airco, het ook probeert te bagatelliseren, er is iets met pitstop, niet alleen hier, maar ook elders.
Waarom zou ik op de eerste opmerking moeten reageren ??? Deze opmerking was volgens mij wel relevant op de info dat het bericht van Pascal overgenomen is op pitstop.tv ...
Als Yariscup hierop meldt dat deze techniek van antidatering meer voorkomt, dan kan ik dit niet controleren ... welke reden heb ik dan om aan te nemen dat dit niet zo is???

Na je repliek heb je de kans gehad om pitstop.tv te verdedigen tegen al dan niet terechte uitlatingen van Yariscup ... Al de andere uitlatingen zijn in mijn ogen duidelijk controleerbaar dat deze uitlatingen terecht zijn ...
Blijft nog over ... een eventueel discussie tussen de yariscup (en zijn uitlatingen) en u. Op deze moment stel ik vast dat deze discussie rustig tussen jullie kan voortgaan ... maar wel op een andere plaats dan deze ... De gebruikers van depaddock, die deze thread (DTM-thread) lezen, hebben immers geen interesse in de discussie tussen jullie...
Dus voor de discussie voort op jullie forum, per mail, msn, icq, telefoon, in real life of wat je ook wil, maar niet hier ...

Als jij dan uit deze discussie wil maken dat er een hetze is tegen pitstop ...
- de kritiek die we geven is terecht... niet ???
- Ivm met kritiek op F1-verslaggeving, zijn we nu minstens even streng tov van de VRT-commentatoren ...
Nederlandstalige F1-verslaggeving is in mijn ogen nog belange nog niet op het niveau van het voorbeeld gezet door de RTBF of een aantal anderen (ORF is bv ook best goed)
- De uitspraken van Yariscup zijn voor zijn rekening. depaddock heeft geen banden met autosport.be ... Als Yariscup wel zo een hetze wil voeren, wat ik overigens betwijfel, dan is dat zijn beslissing ... Ik zie niet in wat depaddock hierbij dan ineens betrokken wordt.

airco