Quote:
Originally Posted by carl
Dit is de meest onbekwame chauffeur in ons midden. Hij heeft bij een van de vorige races ook in mijn deur gereden zelfs zonder zich te excuseren. Hij zegt zelf dat de bmw hem aangereden had. Als er een iemand is waar je bang voor moet zijn is hij het wel. Michiels heeft er echter geen schuld aan hij is een piloot die door ponet is aangetrokken (en rijd zeer correct) omdat hij zelf geen gene meter vooruit gaat anders gaat hij nog harder af. We rijden sneller met ons golf 2ke dan hij met zijn gt 3 jordy dodemont rijd ponet verloren in zijn clioke enz.... Maar ja hij rijdt er ook tussen en hij betaald evenveel als ons dus heeft hij ook recht op rijden. Maar dan misschien in de 1600 klasse.  Bedankt ponet voor al die verloren kosten en werkuren en race uitvallen als je zo doorgaat rijd er niemand meer over de streep en kun je misschien winnen.
|
Hebben we het hier over een blauwe Golf 2? Niet vergeten dat die op een vorige race mijn flank geramd heeft (filmkes staan op net, voor wie het vergeten is). Ik wacht nog op de excuses.
Dat heeft mij ook veel uren en ettelijke Euro's gekost.
Wie zonder fout is, werpe de eerste steen...
Was inderdaad wel een "bijzonder" maneuver van die Porsche. Hij was misschien een beetje van zijn melk doordat hij een juist een ... blauwe Golf door de grindbak zag stuiven

....

De man (Ponet) is duidelijk niet in staat om alles wat rond hem gebeurt simultaan te verwerken en om te zetten in een zuivere rijlijn. Merk of kostprijs van de wagen doen hier niks ter zake. Behalve dan voor de E30 rijder, voor die is dit echt k.. .
Nu, laat 1 ding duidelijk zijn :
Ik vind petities tegen wie dan ook niet OK.
1) Het is aan de organisatie om te beslissen wat wel of niet kan. Ik ben er gerust in dat er na het zien van dit filmke efkes gesproken wordt met de man in kwestie.
2) Vandaag zijn de pijlen gericht op een dikke Porsche met een niet zo dikke rijder, morgen op een kleine Peugeot met een niet zo klein olielek, en volgende week op alle groene-auto's-met-witte-sterren wegens niet mooi genoeg, of wat? Ik vind het juist goed dat er van alles mee rijdt. En dat niet iedereen hetzelfde talent heeft... Wie vindt dat zijn talent te groot is om tussen de amateurs te rijden moet maar een licentie aanvragen. En de anderen kennen zonder twijfel hun "pappenheimers" en houden extra afstand.
@Geert : mooie filmkes en dik gereden. Toch efkes warm gehad in de kanaalbocht , als er zo een paar dwars voor uwe neus gaan?