View Single Post
Old 06-05-2002, 14:16
yariscup yariscup is offline
Guest

Beste Peter,

Bijna iedereen in dit forum kent mijn identiteit. Ik doe zeker geen moeite om die geheim te houden.

Wat betreft de kritiek op pitstop... Als je hier (en op elk ander forum) de archieven zou nakijken, zal je zien dat ik mij exact 2 keer een "opmerking" heb laten ontvallen over pitstop. Verder heb ik mij geen enkele keer in negatieve of positieve zin uitgelaten over pitstop.tv als er discussie's waren over de "beste site". Ik vind persoonlijk dat beide sites (samen met racingbelgium.com) hun plaats hebben in het Belgische internet-landschap.

Mijn 2 opmerkingen waren denk ik terecht (naar mijn mening). Vooral het geval van de foto's ("Foto Pitstop") vond ik niet echt correct.

Dat wij "geklopt" zijn dit weekend is mij zelfs niet opgevallen, en heeft voor ons weinig belang. Het is ons echt niet (altijd) te doen om de eerste en de snelste te zijn, maar om iets uitgebreidere informatie te brengen.

Uw opmerkingen over onze "ervaring" in de autosport-journalistiek zijn nergens op gebaseerd. Wij zijn wel degelijk aanwezig op de belangrijkste wedstrijden en alle medewerkers beschikken over officiële accreditaties voor de meeste evenementen. Sommige van onze medewerkers zitten trouwens al meer dan 20 jaar in de autosport-journalistiek.

Ik herhaal nogmaals dat ik mij buiten de 2 geciteerde commentaren, nooit negatief uitgelaten heb over pitstop.tv.

Ik stel voor dat we elkaar eens ontmoeten dit weekend tijdens de Spa Belpro Trophy om één en ander "tussen pot en pint" uit te klaren en eventuele misverstanden uit de wereld te helpen. Je ideeën over een eventuele samenwerking wil ik dan ook graag horen.

Stuur mij gerust e-mail (philippe@autosport.be), en ik zal je al mijn coordinaten geven.

Sportieve groeten,

Philippe Leybaert
Autosport.be

PS. Chapeau met je TV-programma op Kanaal 2. Het is een zegen voor de Belgische autosport, en ik zet elke zaterdag 3 wekkers om het zeker niet te missen.