View Single Post
Old 06-05-2002, 13:48
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Ik werd "getipt" dat hier de jongste tijd nogal wat kritiek wordt geuit op www.pitstop.tv, dat er zelfs een hetze wordt gevoerd.

Waarover gaat het?
Foto's?
Klopt dat de asp waarmee Pitstop werkt idd. foto's aangeeft als "foto pitstop". Dat is allang gemeld en daar wordt aan gewerkt.

Antidatering?
Het klopt dat het bericht over die baanpost gisteravond een verkeerde tijd heeft meegekregen. Uitzondering.

Meneer Yariscup, durft u het aan om onder uw eigen naam, zijnde eigenaar van autosport.be, hier te posten?

Wat was uw probleem gisteren?
Dat autosport.be het hele weekend eigenlijk geklopt is, zo eenvoudig is dat.
Maar om dan een hetze te beginnen, tja.

Ik vind het wat laag, maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik sta nu 15 jaar in de journalistiek, waarvan 13 in de autosport. Ik meen dat ik een klein beetje weet hoe het zit, naar mijn bescheiden mening.

Meneer Yariscup, waar haalt u uw uitslagen? Bent u overal zelf ter plaatse om daar dan netjes zelf alle uitslagen te noteren? U haalt die toch ook ergens van een site? Copy paste?

Dat doet www.pitstop.tv niet. Daar wordt gelinkt, met een nieuw scherm, naar de bron in kwestie. Iedereen weet meteen waar de uitslag vandaan komt.

Meneer Yariscup, in plaats van uw energie in kritiek op www.pitstop.tv te stoppen, werk voort aan uw eigen site.
Ik sta zelfs open voor samenwerking.
U bent het wel die hier gestart is met de concurrentie "aan te pakken".

En het artikel over die baanpost. Het geeft gewoon aan dat de redactie van www.pitstop.tv een neus heeft voor nieuws of randnieuws.

Peter Baert