Zoals waarschijnlijk de meesten had ik nog nooit met een kart in de regen gereden. Eigenlijk had ik zelfs nog nooit buiten met een kart gereden (de vorige wedstrijd had ik spijtig genoeg moeten missen).
Bij de loting had ik een uitstekende 3e startplaats toegewezen gekregen, maar lang kon ik daar niet van profiteren. Toen we nog achter de pacecar reden ging ik bij het binnenkomen van het 'droge' gedeelte al rond in de eerste bocht > gevolg : nog voor de race begonnen was, was ik al 3 a 4 plaatsen verloren.
Daarna ging het echter beter op de natte stukken en haalde ik zowat iedereen in met als gevolg een 1e plaats. t'Kon niet beter zijn dus.
De sportiviteit en het vlaggen waren dik in orde (mede door het vlaggen van enkele MAK-leden).
Een minpuntje was dat je tijdens de hele race geen benul had van rondetijden en plaats, enkel de snelst gereden ronde van de sessie kwam op een bord.
Ik kan zeker besluiten dat het voor mij een fantastische ervaring was (en bijlange niet zo vermoeiend). Rijden in de regen met slicks ... die kans krijg je niet elke dag. Dat is zeker voor herhaling vatbaar, maar niet elke keer hé.