achteraf toch een minpuntje voor DSMEC
Ik was uiteraard heel nieuwsgierig, om alle verslagen te lezen links en rechts, en hoewel er in dit kampioenschap geen algemene klassement is, enkel een winnaar in elke klasse, gaat terug alle aandacht en foto's naar de Porches... ik ben akkoord dat een Porche meer mediatiek is dan pakweg een cliooke.
Maar al deze piloten in klasse 4 rijden ook dikwijls op en boven hun eigen limiet hun wedstrijd... enkel als het regent komen soms de mindere klasses in de belangstelling omdat die dikwijls het nakijken geven aan krachtiger wagens.
Ook de "mindere" klasse heeft recht en noodzaak op mediatieke belangstelling als hulp om sponsors te kunnen motiveren.
Tot slot van rekening is klasse 4 de meest aanwezige met 22 wagens en nergens leest men er iets over (enkel maar sporadisch en in enkele zinnetjes), foto's ???? noppes. (zie vb. Autosport.be)
Héél gevaarlijk deze situatie en indien ze niet rechtgezet wordt, dan krijgen we terug steeds hetzelfde scenario.... Porche en de rest, zeg maar veldvulling.......
Winnaars in elke klasse is aandacht voor elke klasse zonder onderscheid vind ik.
Dus heren ? werk aan de winkel !
Groeten
Luc Vdc