View Single Post
Old 31-03-2008, 19:25
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Uw 'blikveld' was inderdaad iets te smal, Luc. In onze preview ( http://www.speedactiontv.be/Motorspo...amps_-392.aspx ) plaatsten we zelfs een Clio als foto, en niet één of andere Porsche, ook al maken die de top van het kampioenschap uit...

Jammer dat jullie gewoon 'aanwezig' waren, maar niet konden deelnemen aan de race zelf, maar ja, dat is nu eenmaal autosport, een mechanische sport die soms sporen achterlaat en/of soms mensen voor voldongen feiten stelt... Maar autosport kan je niet voorspellen en jullie werden het slachtoffer van iets dat groter was dan jullie strijdlust... Volgende keer een dikke revanche?

Persoonlijke mening over de eerste race DSMEC: nog van dat... S S S...Het was verdomd goed, zeker voor de openingsrace van een nieuw kampioenschap. Spanning, tot op de eindstreep, Strijd (niet enkel om de algemene zege, maar ook in de klassen) en het nodige Spektakel, in elke klasse. DSMEC heeft bewezen wat ik al lang wist, en samen met mij diverse anderen: een mix van GT's en T's werkt altijd, zie maar naar de voormalige Belcar en BTCS formules...

Ook de gemoedelijke en sportieve sfeer, die te snuiven was in zowel de paddock als in de door de DSMEC organisatie voorziene boxen (23 & 24) doet me terugdenken aan de gloriejaren van onze nationale autosport. Ongetwijfeld wordt dit kampioenschap een topper, in zoverre het dat nu al niet is...

Met sportieve groet,
Dries DS
Reply With Quote