Quote:
Originally Posted by camso belgium
Hij deed zijn werk goed lijkt mij een zwak argument. Denkt men werkelijk dat er geen andere capabele mensen zijn in dit speciale wereldje? Ik stel mijn kandidatuur. Ik spreek meerdere talen; ben bereid Bernie voor een spotprijsje nog 100 jaren de televisierechten op de F1 te schenken; ik vergader graag, vooral als er een succulent etentje aan gepaard gaat; een zes sterren hotel is mij niet te min; mij gaat men nooit kunnen filmen met de billen "rood" (ai wat doet dat pijn), maar een pitspoesje tussen door moet kunnen en ik zal de milde schenker niet teleurstellen en bij de volgende kalenderbespreking indachtig zijn.
|
Als je mij bedoelt : ik schrijf nergens dat hij zijn werk goed deed, wel dat hij daarop moet worden beoordeeld.
Er gebeurt immers niets strafbaars in dat filmpje (denk ik afgaand op wat hier geschreven staat). SM is geen spek voor ieders bek (ook niet de mijne), maar het is niet verboden, alle deelnemers waren volwassen en stemden toe. Wat is dan het probleem ?
Ikzelf vind het gewoon jammer dat iemands privéleven zomaar te grabbel wordt gegooid en dat er in naam van de politieke correctheid om zijn ontslag geroepen wordt. Wat iemand tussen de lakens uitspookt, gaat enkel de onmiddellijk betrokkenen aan (zolang het met wederzijds respect is en niet onwettig is).
Mosley moet zelf maar uitmaken of zijn positie nog houdbaar is en indien hij vindt van wel, de steun geniet van zijn collega's en ballen aan zijn lijf heeft, wel dan blijft hij (vind ik).