Quote:
Originally Posted by Guido
Als ik met enkele mensen in een kamertje een rollenspel speel, verspreid ik nog altijd geen gedachtengoed...
|
Als jij op je kamertje met enkele mensen een Nazi-feestje aan het vieren bent dan ben ik toch bang dat je bij een inval toch het e.e.a. mag verklaren aan de rechter
Quote:
Op mijn vraag, vele jaren geleden tijdens een modelbouwwedstrijd, aan een Brit of ze geen aanstoot namen aan de hakenkruisen die op verschillende modelletjes stonden te pronken en te blinken zei hij laconiek: "No, why? We beat the MTF'ers. So, what's the big deal?".
|
Baseer jij je mening op 1 Brit? Dat is wat kort door de bocht. In de afgelopen 2 jaar in Duitsland gewerkt met enkele Britten en die dachten toch heel anders over deze materie.
Quote:
Originally Posted by Guido
Je kan maar finesses van een bepaalde maatschappij begrijpen als je er zelf inzit/ingezeten hebt. Van achter een computerschermpje is dat helaas niet mogelijk.
|
Als dat zo is dan mag je dus alleen een mening ventileren over de zaken waarbij je actief betrokken bent? OK, maar dan mag jij niks meer over de F1 zeggen

Jij hebt nooit deel uitgemaakt van het F1-wereldje