View Single Post
Old 06-04-2008, 19:57
oveRRide oveRRide is offline
De Paddock Rookie

Ik probeer altijd foto's te nemen van alle wagens - zonder onderscheid van klasse of merk.

Natuurlijk is een Porsche of andere exoot net iets meer 'eyecandy' dan bvb pakweg een Renault Clio. Maar deze laatste zorgen dan ook soms voor dat net iets meer spektakel, wat dan ook weer leuke foto's als resultaat geeft. Daarnaast speelt voor mij persoonlijk ook de 'livery' een grote rol ... een knap bestickert 'kleintje' is wat mij betreft aantrekkelijker dan een witte 'grote jongen'. Nu goed ... smaken en kleuren zijn en blijven en persoonlijke kwestie.

Qua publicaties is het aan de redactie van de verschillende media om foto's te kiezen. Fotografen noch organisatie hebben daar veel invloed op. Wat mij betreft heb ik toch al wat publicaties gehad waarin de 'kleintjes' ook hun plaats kregen.

Wat het nieuwe seizoen gaat brengen is nog even afwachten. Met de accreditatiepolitiek van circuit Zolder zou het me niet verwonderen dat er binnenkort maar 2 fotografen meer gaan staan als er geen Belgian GT op het programma staat. Ook dit heeft zijn impact op het aanbod en aantal publicaties van foto's.