View Single Post
Old 10-04-2008, 23:23
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by LSD View Post
Dag racevrienden, ik kwam nog eens kijken op het forum om te zien welke auto's er vandaag gereden hadden op de training. Maar niks te zien, lang zoeken heb ik ook niet gedaan.

Al een tijdje ben ik niet meer naar het forum gekomen, maar zo te zien is het hier ook meer dood dan levend. En massa's bullshit dat hier te lezen valt, incl het mijne!
Vroeger was het toch beter hé, niet Mark? Begin van dit millenium werd je overspoeld op het forum. Eén dag niet kijken en je was niet mee met de gossip! Er was kwantiteit met kwaliteit.

Ciao en CU
Ik heb ook die indruk, bij mij ook heel lang geleden dat ik hier op het forum was, de Belcar lijkt in niks meer op die van pakweg 5 jaar geleden, zelfs de naam is veranderd blijkbaar

Spijtig hoe dingen op zo'n korte tijd veranderen, vroeger reden er veel meer wagens mee, veel meer diversiteit vond ik, maar sinds het enkel GT's zijn geworden lijkt de grondgedachte van de oorspronkelijke belcar een beetje weg, maar wie weet spreek ik na het weekend wel van een superwedstrijd, afwachten.
Reply With Quote