View Single Post
Old 07-05-2002, 13:09
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

amai, bangelijke koers en den dag erna kv kampioen, ik ben er nog steeds van aant afzien
een serieus angine opgelopen, eerst buiten in de regen rijden en de volgende dag op bergen staan in volle regen, en pas om 22u een baddeke kunnen nemen om terug op te warmen

maar soit, ik vond het superplezant
en ik moet zeggen dat velen onder jullie voor de eerste keer in de regen te rijden, echt wel goed gingen. ik heb een jaar of drie geleden in puurs eens een koers in de regen gereden, maar daar ging je buiten sneller dan binnen door de ondergrond buiten die meer grip bood. je kon buiten voluit gaan, maar binnen was het een ijspiste.

voor ons had het ook beter geweest om op het droge te rijden, gezien mijn mede piloot en ik, beide een tijd hadden neergezet in de warm up die sneller was dan de tweede tijd, een dubbele pole-position zou je het kunnen noemen

maar alleszins was het heel tof, een ervaring rijker, een keelontsteking rijker, een titel rijker, ... kortom een verrijkend weekendje

groetjes
maarten perdieus
Mighty M Racing

btw voor de mak'kers onder ons: het clubblad komt eraan heeft YdG mij beloofd, so don't worry
de post hé! hehe

Last edited by Maarten; 07-05-2002 at 18:54.
Reply With Quote