Quote:
Originally Posted by Luc VDC
@ Jay,
Ik heb grote bewonderingen voor Dodemont, talent in overvloed voor zulke jonge gast !!  , past goed met onze eigen Bruno 5 jaar ouder maar ook "duvels" goed en strijdlustig.
Als we niet 2 x van de laatste plaats hadden moeten oprukken naar vooraan in het koppeleton zou het moeilijk geweest zijn ons bij te benen.
Autosport is helaas een mechanische sport waarbij stuurkunst in combinatie van doordachte techniek en "power" de bovenhand halen.... en dat hebben we wel onder controle na al die jaren ervaring met dezelfde wagen.
Onze eerste race te Spa stonden we ook zij aan zij als de pechvogels van dienst ( met defect in dezelfde box nl.)
We gaan er beiden sportief voor strijden en dit zal het spectakel verhogen, altijd leuk voor de supporters van beide partijen.
Groeten
Luc Vdc
|
Daar ga ik voor 100% mee akkoord Luc! Bruno ging gewoon te snel voor onze clio.
Helaas maakte Jordy in Spa een fout in de outlap, waardoor een hele reeks problemen zich opstapelden.
Maar hij heeft zijn les blijkbaar goed geleerd, hij deed het idd schitterend in Zolder!!!
Grtz
PS: Nog een box verder stond de BMW van Beliën ook stil!! Vervloekte boxen denk ik!!!