View Single Post
Old 08-05-2002, 00:43
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by JPMontoya
je kan zeggen wat je wil over anti-dateren etc... maar het aller belangrijkste is toch het nieuws zelf . of dat nu 30minuten later of vroeger gepost wordt daar ligt bijna niemand van wakker.

Wat ik wel toch even wil opmerken is dat pitstop.tv prachtig werk levert voor de vlaamse autosport fan . een klein vb. Alles ivm met Bas leinders kom je als eerste te weten op pitstop.tv , alles over rally prima op pitstop .

P.Baert je bent goed bezig keep up the good work !!!
Ik heb nooit gezegd dat pitstop niet goed bezig is. Ik wens ze inderdaad ook het beste toe voor de toekomst.

Het was trouwens ook niet mijn bedoeling om dergelijke discussie uit te lokken of op te starten. Het viel me gewoon op dat zij een artikel postten terwijl ik het op dat moment nog niet op depaddock gezet had. Of dit bewust was of enkel over een foutje handelt kan ik niet beoordelen. Het is absoluut fair dat ze de bron vermelden en een aandachtig en geïnteresseerd lezer had dit net zo goed kunnen "ontdekken".

Of zij het vroeger nog ooit gedaan hebben en of de beweringen van yariscup juist zijn, weet ik niet en het interesseert mij ook niet. Iedereen moet voor zichzelf uitmaken welke handelswijze (eerlijk of niet) (en hiermee bedoel ik weer niemand persoonlijk) hij of zij toepast. Geloof me gerust ik ga niet elk forum of elke web-site onderzoeken op "verdachte" praktijken.

Eigenlijk kunnen we gewoon fier zijn dat we op depaddock af en toe ook een een scoop hebben en dat andere sites ons forum in zulk geval als bron gebruiken.

Ik ga hier afronden. Ik wil trouwens nog vermelden dat dit mijn enige reply zal zijn in verband met dit gebeuren, wat ik nog niet eens een incident durf te noemen.

Iemand die met mij toch nog verder hierover wil discussiëren hierover, wil ik vragen om dit in PM of per e-mail te doen.

Wat mij betreft mag hier een dik vet punt achter gezet worden.

C U