View Single Post
Old 12-05-2008, 11:40
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by HF_INTEGRALE View Post
De Porsche Cayman van voor of na het ongeval ? (flauwe grap) + + +
Ik ga hier maar niet veel op zeggen. Het is niet slecht bedoeld maar we gooien er vlug een hoop zand over.

Gisterenavond heb ik dan nog eens de rode delen gespoten. Aflevering "ik-weet-niet-hoeveel" zag er goed uit. Beetje bijschuren, paar keer een mistcoatje en dan eindigen met net iets meer. Eerst even in de warmte buiten laten harden, dan binnengezet en de hele nacht laten rusten. Vandaag heb ik er dan de afplaktape afgehaald. Heel voorzichtig, opletten dat ik het rood niet aanraakte... Uiteindelijk kwam er toch een stukje verf van de A-spijler mee, maar das allemaal niet erg. Eindelijk gaan we weer eens een stap vooruit. Nu laat ik dat rood minstens een week verder uitharden vooraleer ik aan het blauwe begin...

Op de foto's lijkt er hier en daar bleeding te zitten, maar ik heb dat nog eens nagekeken en dat is dus niet het geval (tenzij aan een voorlicht). Blijkbaar reflecteert het grijze en is de foto niet zo scherp gezet...

Grtzzz
Reply With Quote