Quote:
Originally Posted by Finish
iemand dit gezien bij de voorbeschouwing op sporza ? Lammens beschreef het als 'Sammy Neirinck geeft nooit op', ik beschrijf het als een pijnlijke ervaring voor een reporter. + arrogantie van de geinterviewde, die weet dat zijn F1 niks te verdienen heeft aan het nietige, immer door politieke kwesties geplaagde België.
|
Quote:
Originally Posted by Ottooke
Ik heb het laatste deel van het interview met Bernie gezien. Als je een afspraak met hem maakt om over de GP van België te praten, stel dan ook geen vragen zoals: "Welke personen noemen u 'vriend'? " en "Beschrijf uw karakter in één woord.". Ik begrijp de reactie van Bernie. Ik zou op vragen over mijn privéleven ook niet antwoorden. Helemaal niet als het gesprek over de GP van België zou gaan.
Voor mij is Neirinck volledig in de fout gegaan.
|
Vandaag natuurlijk helemaal gekeken (gelukkig werd het interview uitgezonden gedurende de vijf minuten dat de VRT deze week niet in panne lag). Ik vind dat Bernie overschot van gelijk had en heel vriendelijk is gebleven. Moest ik in zijn positie zijn zou ik denk ik niet lang na het begin opgestapt zijn...