Mannen, mannen rustig.
Ik ben het niet eens met Luc van dat doorlaten, maar dat doet er niet toe. Het reglement zegt dat je enkel dient door te laten bij een blauwe vlag en dan kan niet het geval zijn als je vecht voor een plaats in dezelfde ronde. (Lees punt!!). Dit is een koersfeit waar Bruno in de fout gaat en dat weet hij zelf maar al te goed. Nogmaals, geen probleem en kan gebeuren maar is wel zo. De organisatie zal hier op gepaste wijze op reageren.
Ook in voetbal gebeuren er fouten die niet altijd gemeent zijn, en daarvoor kan je ook een gele kaart krijgen. 2 x geel = rood.
De reactie van Dhr. Franssen (we spreken niet over BMW hé mannen, we hebben allen een naam gekregen) was in het heetst van de strijd en ook dat dienen we te aanvaarden.
Uitspraken als we gaan je wel vinden zijn in de DSMEC compleet ongeplaatst. Ik denk echter dat hij bedoelde: ik zal je wel vinden straks aan de toog in de OTO Bar.
2 jaar geleden ben ik ook nog naar de mannen van Surrinckx gevlogen in een woedeaanval nadat één van zijn piloten mijn Clio compleet in de prak reed. Is een momentopname en een natuurlijke reactie.
Kort samengevat: Bruno reed ontstuimig en maakte een inschattingsfout. Hij zal hiervoor van de organisatie een gele kaart krijgen net zoals sommige anderen. Hij bood zijn excuses aan zoals het een heer beaamt. Tegenpartij was boos en is ook begrijpelijk. Volgende race gaan beide heren een pintje drinken en Bruno betaald.
Case closed
|