View Single Post
Old 11-06-2008, 10:01
Luc VDC Luc VDC is offline
Monseigneur Ludovic du Chateau

@ Dries (Dunlop Benel.) en anderen.
Sorry man(nen), maar ik laat steeds andere snellere piloten door welke geen bedreiging vormen voor m'n eigen race en klasse ... blauwe vlag of niet en tactisch zelfs uit m'n klasse bvb. om mijn banden en remmen wat te sparen of de mechaniek te laten koelen, ook soms om hun zwakke "plekken" te kunnen ontdekken (bochten waar ze te vroeg remmen bvb) om hun dan in een later stadium terug te nemen... dit is endurance.

Elke aanrijding gaat samen met een gemaakte fout door één of andere partij (of door de stijfkoppigheid van beide piloten), dus Bruno was er zich van bewust dat dit gebeurde door zijn "actie"
Hij heeft sportief en aangedaan zijn verontschuldigingen aangeboden en kreeg dan dit negatiefs te horen.

Ik heb verleden jaar Bruno leren kennen tijdens de Sprinterscup (waarbij we concurenten waren) en nooit of nooit is er van enig onsportief rijgedrag sprake geweest... wel gaat hij er in zijn jeugdigheid er 100% hard tegenaan en dit heet dan echt racen op het scherp van de snede.
Hij viel me vooral op door met een minder krachtiger en geprepareerde wagen (Golf) toch honorabele plaatsen te behalen en dan vooral bij nat wegdek ! kwalteit dus.....
Het fabeltje dat ook andere teams er last zouden van hebben van enig onstuimig rijgedrag is dus kompleet fout en uit de lucht gegrepen.
Zijn leuze is: we zijn hier om te racen en te overwinnen. (de mijne ook )
Ik heb hem inmiddels beter leren kennen en hij is echt een kwaliteitsvolle racepiloot ontsproten uit de kartingcompetitie zoals het hoort.

Tot slot.... alles zal wel afgekoeld zijn tegen de volgende race (2 maand) en elkeen gaat aan de slag om zijn "racebeestje" terug op het oorspronkelijke model of niveau te brengen.
Ook wij hebben heel wat werk te verrichten.

Sportieve groeten
Luc Vdc.