View Single Post
Old 13-06-2008, 13:16
Luc VDC Luc VDC is offline
Monseigneur Ludovic du Chateau

@ Hermann Brinkman en team Charly
Excuseer dat ik jou helaas in het Nederlands moet antwoorden wegens de Duitse taal niet machtig. (uw tekst lezen kon nog net...)
Vooreerst bied ik jou en het komplete team ook mijn verontschuldigingen voor het voorval met Bruno, dit had uiteraard niet mogen en moeten gebeuren.
Bruno stamt rechtstreeks uit de karting en had vooral veel racewagenervaring opgedaan in de Belcar Sprinterscup en moet duidelijk nog het knopje "endurance" vinden (zoals ik over 2 jaar het knopje "Sprintcup" moest vinden in deze cup, ik kwam dikwijls te traag uit de startblokken en ritme)
In een Endurance moet er een compromis zijn in snelheid, teaminterventies en met een klare kijk het verloop van de race in de gaten houden en gereren.
Ik ben er van overtuigt dat Bruno hier lessen uit getrokken heeft en zijn "gele" kaart ten stelligste verdiend, aanvaard en ondergaat.
Ik heb helaas enkel het relaas van dit voorval van Bruno moeten vernemen en heb de andere partij uiteraard hun versie niet vernomen. (niet dat ik beweer dat Bruno ons leugens vertelde, bij zulke voorvallen zijn steeds verschillende versies van de veroorzaker en (de) het slachtoffer(s).)
Bruno heeft echt een "klein hartje" en was er "kapot" van dat dit gebeurde, ik kan dit samen met ons team getuigen, natuurlijk was er effe euforie bij ons team toen wij richting 1 plaats stevenden (binnen de klasse 4)
Dus nogmaals beste Hermann oprecht mijn excuses ook en hoop dat je prachtige Bmw vlug en goed hersteld krijgen.
Ook uiteraard aan het ander Bmw team hetzelfde toegewenst.
Bruno zal hier uit dit avontuur wel zijn lessen getrokken hebben en evolueren naar een (nog) snellere en faire piloot met iets meer geduld om zijn tegenstanders te "overgaan" en dit zonder risico van incidenten (zoals ik altijd tracht te doen)
Ik hoop dat ik nog telkens de vriendelijke begroeting krijg zoals bij elke race door jullie.
Sportieve groeten
Luc Vande Casteele
BRV Racing