@ Range Rover
We gaan het laten koelen zonder blazen...
Er is reeds genoeg over en 't weer geschreven, de excuses zijn gemaakt zoals het hoort en helaas kan niemand de klok terugdraaien, anders zou Bruno het zeker doen en dit racemisverstand oplossen, enkel de betrokken partijen kennen de ware toestand van dit incident. (zelfs ik niet want ik was er niet bij om een oordeel te kunnen uitspreken, laat staan een totaal vreemde van ons BRV team en welke zelfs niet aanwezig was op de race "gis ik" )
Wees wel indachtig dat tijdens deze race minstens 3 of 4 andere "racekleunen" of incidenten plaats hadden welke normaal ook niet hadden mogen gebeuren en dat dit incident niet een alleenstaand feit was.
Aanrijdingen tijdens "code 60", Wagen van klasse 2 welke duikt in een gat waar er met moeite een Fiat 500 doorkon enz., enz..., waar zijn de dialogen daarover ????? De M..... (klasse 4) en de eigenaars ervan moeten ook practisch hun wagen herbouwen om voor de vogende race paraat te zijn !
Elke race gaan er (helaas) zulke incidenten plaats vinden en iedereen hoopt dat dit niet in zijn team terechtkomt, indien wel zal er uiteraard flink gereageerd worden in terechte boosheid en begrijpelijk want de kosten voor een herstelling kunnen flink oplopen, zonder te spreken van talrijke werkuren en opofferingen ermee gemoeid ! (ik kan ervan meespreken op 14 jaar racen, geloof me vrij!)
Dus met deze verklaar ik dit incident spijtig maar niet onomkeerbaar en volledig gesloten !!!!!!
Zoals Bugalfa zegt "degeen welke in de racerij geen fout maakt werpe de eertse steen en degenen welke geen fout maken bevinden zich meestal aan het staartje van het peleton" (oeps... wat vertel ik nu, maar zo is het nu éénmaal)
Dus amen en uit iedereen ???
Groeten
Luc Vdc
Brv Racing