View Single Post
Old 19-08-2008, 18:08
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Baron View Post
Circuit Zolder staat niet echt in een positie om nog veel eisen te kunnen stellen.
Het enige waar CZ en/of SRO centen voor kunnen vragen is de "vergunning/toestemming" voor het houden van een 24 uur eenmaal per jaar op de omloop van Terlaemen zonder geluidsbeperkingen. Dat is de enige schaarste waarin men het spelletje van vraag & aanbod kan uitspelen.

Zijn er veel kandidaten? DSMEC natuurlijk, wellicht de heren van Creventic met hun 24-uurs serie. En dan? Dan is de koek ver op lijkt me..............wellicht nog een partij die iets met 2 wielen en een motortje doet.

Zo'n free-race zou wel mooi zijn, alleen zullen RACB en kornuiten daar nooit toestemming voor geven. Krijg je weer de term piraten-races e.d., gaan ze coureurs weer dreigen met startverboden e.d. in andere erkende RACB-wedstrijden.

Wat betreft aantal, ik ben iets positiever geworden. Ik stel mijn voorspelling bij naar 26 i.p.v. 23.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote