Wat heeft CZ nu nog wel zelf in handen ????
Nadat de Belcar en de Touring Cup (en wat nog allemaal) uit handen werd gegeven, geeft CZ nu ook nog hun interantionale trainingsdag uit handen.
Nadat ze zich weer eens laten ringeloren hebben ivm het geluid (al moet ik toegeven dat ik niet precies weet wat er fout liep) was het CZ verplicht om een achterpoortje te zoeken. Als ik me niet vergis mochten alleen wedstrijden (en geen trainingen) op een A-dag of donderdag plaatsvinden. Vandaar dat ze Internationale trainingsdagen omtoverden in de International Time Competition of zoiets. Dwz dat ze extra in de buidel moesten voor de tijdsopname en publicatie van de tijden. Of daarmee ook iets foutliep of dat er een andere reden is weet ik niet.
Iig hebben ze de donderdagtrainingen verkocht :
http://www.circuit-zolder.be/nl/rijd...gen/index.html
mooie en inventieve tekst, dat moet ik toegeven. Al stellen zich de eerste problemen al.
Teams die eerder bij CZ of DSMEC of elders (goedkope) trainingsbonnen kochten kunnen ernaar fluiten. Ze zijn niet meer geldig bij onze Nederlandse vrienden.
Of het ook allemaal volgens de regels van de kunst verliep is niet helemaal duidelijk en niet helemaal te verwachten. Volgens mij moet dit aanbesteed worden en kunnen de kandidaten een voorstel of bod doen. Naargelang de vooropgestelde criteria wordt het product dan toegekend. Weet niet of het HELEMAAL juist is wat ik schrijf maar zo ongeveer is het toch. Een goeie advocaat zou wel eens wonderen kunnen doen.
Wat wordt het volgende....
C U