View Single Post
Old 21-08-2008, 21:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Super League Formula 2008, de aanloop.....

Na jaren van een kwijnend bestaan op obscure fora gaan we dan toch echt van start met dit voor de purist verderfelijke raceklasse. Voetbal, gatsie, op het circuit? Ja we zullen de bittere pil moeten slikken.

Ben ik nog zo'n felle tegenstander? Ja en nee, zodra we dat hooligan-gemeuk op het circuit zien ben ik weg. Echter, het kon weleens een leuke klasse worden. Veel PK's, merendeel middelmatige coureurs...........uw recept voor de nodige klappers en spannende races. Je blijft een autosportfan, alhoewel veel mensen dat niet van mij verwachten , en geeft deze club het voordeel van de twijfel

En toch, ik kan me niet vinden in deze mentaliteit:
Quote:
." Anderhalve week voor de start van het seizoen staat de man uit Heist-op-den-Berg als het ware met de rug tegen de muur; Van Hool zag zich al verplicht om het benodigde budget tot een voor deze hoogstaande serie belachelijk laag bedrag terug te schroeven

http://www.autosport.be/news/12907.aspx
Heel simpel, ik stel me een raceteam voor als een bvba. Op het einde van het jaar moet er een break-even of winst zijn. Niks mis mee!

Alleen, waarom moet het budget steeds van de coureur komen? Daarmee krijg je meteen een bepaald nivo over de vloer, en dat is niet meteen het meest talentvolle.........we hebben meer dan genoeg Tuka Rocha's

Waarom kan een continetaal europees team niet bepaalde funding voorzien? Daarmee verlaag je de instapdrempel en kan een armlastig echt talent wel een kans maken op een doorbraak? Zo gek is e.e.a. niet, in engelse en andere periodieken lees je met enige regelmaat over "(part)-funded drives"
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote