Quote:
Originally Posted by Thomaske
Ikzelf zak niet af naar Spa. Veel te veel heisa...
|
Voor de GP van BE is de verhouding helemaal zoek tussen de €'s en het geboden spektakel. Het begint al moeite te kosten om klanten te vinden die op uitnodiging een dagje GP willen ervaren
Quote:
“Ik zou ook kunnen zwaaien met 130.000 toeschouwers. Ik geef u de opkomst voor zondag en dat vertegenwoordigt 95% van de tickets. Maar de meeste tickets zijn voor de 3 dagen geldig. Ik zou nu mijn aantal met ongeveer 3 kunnen vermenigvuldigen, in de veronderstelling dat 3 verschillende personen een ticket delen. Of ik zou één en dezelfde persoon 3 keer kunnen tellen, zoals ze elders doen. Ik kan u zeggen dat ze in Valencia, waar ze dezelfde tribunebouwer hebben als wij, 150.000 tribuneplaatsen hadden besteld. Twee weken voor het evenement hebben ze 80.000 plaatsen afgezegd. Hadden ze 120.000 plaatsen kunnen schrappen, dan hadden ze dat zeker gedaan.”
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=5797
|
Sterke taal van die Maes, daar zal Bernie niet blij mee zijn. Overal lees ik dat Valencia een sell-out crowd was! Ja, als ik de stoeltjes verwijder ben ik idd zo uitverkocht  Leuk en apart nieuws!
Bruxelles is links. De eerste knik naar Bruxelles? Dat is dan Pouhon mijn inziens....Waar is het nu echt gebeurd?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|