Quote:
Originally Posted by Neo-242
Ik ben blij dat Hamilton gestraft is voor zijn zwakke actie. Van mijn part mag deze ongeduldige dikkenek nog meer op zijn plaats gezet worden 
|
Sorry, maar deze reactie vind ik er ver over.

Voor mijn part mag je voor Ferrari supporteren en tegen Hamilton zijn, maar hier zit je gewoon uit je nek te kletsen.
Mijn mening over het gebeuren : Hamilton haalde wel degelijk voordeel uit de situatie door zo vlug in de slipstream van Raikkonen te duiken. Hij had langer moeten wachten om opnieuw aan te pikken. 25 seconden straftijd is echter serieus overdreven als sanctie. Daarenboven ging Raikkonen ook niet volledig vrijuit bij de eerste actie, dus die had men ook een sanctie mogen opleggen. Op die manier wekt de FIA wel zelf de indruk dat men Ferrari wil bevoordelen.
En wat dan te zeggen van Nakajima die opeens terug de baan opschoot voor Hamilton en Raikkonen. Was dat dan geen sanctie waard?
Door die hele heisa achteraf zou je bijna vergeten wat een bloedstollende twee laatste ronden we in deze GP hebben meegemaakt. Dit is nu al een klassieker uit de F1-geschiedenis. Francorchamps heeft zijn reputatie weer alle eer aangedaan.