View Single Post
Old 08-09-2008, 09:51
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

wat een race zeg !, alle vooral dan de eerste 3, en de laatste
3 ronden

kimi had het helemaal verdiend om te winnen, vandaag kon hij nog eens eindelijk zijn talent laten zien.. te hopen kan dat nog wel een antal keer dit jaar, maar vanaf nnu mag de regerende wereldkampioen toch 2de viool gaan spelen. dit was ook duidelijk te zien na afloop van de race.. als je zag hoe blij massa was met zijn 2de plaats, nu weet hij gewoon dat hij voor de rest van het seizoen het team naar zijn hand kan draaien.
nuja, ik vind het niet erg, ik hoop voor massa dat het lukt, want volgend jaar starten ze weer als 2 gelijken.

en dan nog het voorval van hamilton..
als we de beelden zien... http://www.youtube.com/watch?v=L-ytLcn_sqk ...vind ik toch dat hamilton voordeel uit de situatie haalt, en veel te ongeduldig was, als hij seconden per ronde sneller kan zijn, waarom moet hij het dan perce doen nadat hij een bocht afsneed...

naar miijn mening is het misschien wel wat overdreven om hem 25sec te geven, dus als de straf dan toch nog wordt geanuleerd, dan zal ik niet verbaasd zijn.. met onboard beelden van hamilton zou de situatie misschien weer een ander beeld geven..
Reply With Quote